Pagina's

maandag 1 oktober 2012

CROSS ITEMS!

Wat ik erg veel tegen ben gekomen in Amsterdam maar ook in Rotterdam zijn items met een Kruis. Shirtjes, broeken, hemdjes en nog veel meer met als print een kruis vind je bijna in elke winkel. Ik wil zelf graag nog zo'n basic hemdje met een kruis hiervan.En zoals jullie in mijn vorige post misschien wel hebben geleden heb ik al een leuke ketting met kruisjes gevonden. Ik vind de hemdjes van La Sisters erg leuk, je zou snel eens een kijkje moeten nemen op hun facebook en webshop! Wat vinden jullie van deze trend? Love, Bo


13 opmerkingen:

  1. Ik vind het leuk. Heb zelf ook wat sieraden met kruisjes.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post :D
    heb zelf een kettinkje met een kruisje ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ADORE IT ALL!WANT IT ALL!!!:))
    XX


    p.s. let us know if you would like to follow each other
    xoxo



    http://style-squared.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just love this Wildfox sweater (on the first picture)... SO cool !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love it!

    (enter my giveaway - iphone case)

    Kiss,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, dankjewel! Ik wil zo graag nog zo'n legging of trui, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er zelf echt fan van! Je legging/broek rechtsboven is ook echt supergaaf! xxliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt een hele leuke trend :) ik heb zelf wat sieraden met kruisjes en laatst heb ik een shirt met een kruis gebleekt.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke items!
    liefs,
    Isa
    www.gooddayforasorbet.com

    BeantwoordenVerwijderen