Pagina's

maandag 15 oktober 2012

OUTFITS BEHIND THE SCENES

Ik heb niet kunnen bloggen vanwege een weekje op schoolreis naar Berlijn, waar natuurlijk nog foto's van komen op Styleliner en daarna een hele drukke schoolweek! Ik ga deze week weer lekker om de dag een post online zetten & daarna heb ik dan eindelijk een heerlijk weekje van rust Vakantie! 

Wat ik heel leuk vind om te doen zijn outfits samenstellen, kijken met kleurtjes en accessoires. Ik vind het heerlijk om eens lekker te kijken in me kast en items te combineren. Daarom komen er deze week wel drie outfits op Styleliner. Ik had eens zin om wat nieuwe dingetjes te laten zien en om weer een keer mooie foto's te maken! Ik heb voor jullie nu een voorproefje op de drie outfits die gaan komen deze week! Op de outfit foto's heb ik deze natuurlijk zelf aan. Ik hoop dat jullie héééél erg benieuwd zijn!! Love, Bo









10 opmerkingen:

  1. Love your style!! Superleuk!! xxxEef

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke broek met dat witte blousje ben verliefd
    liefs smnth
    www.smnth-s.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super slim + leuk om dat te doen!
    Zo kun je weer even vooruit met je kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Het rokje en de legging zijn erg gaaf.

    LOVE BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the military jacket! Nice
    blog, would you like to follow
    each other? Check out my blog
    and let me know! ; )
    Fabiola

    wildflowergirl

    BeantwoordenVerwijderen