Pagina's

vrijdag 28 september 2012

KLEDING PARTY

Gisteravond was een heel gezellig avondje, we hadden bij mij thuis een kleding party. De kleding party werd gegeven door een vriendin van me moeder die allemaal leuke kleding, riemen, sieraden, tassen, sjaals en meer inkoopt in Amsterdam! & echt heel veel is erg leuk! Heel de kamer bij ons zit dan lekker vol met vriendinnen van me moeder en van mij, en is het druk en gezellig. Niemand maar dan ook niemand gaat met legen handen naar huis! Ik ben zelf ook leuk geslaagd met een zwart leren jasje en een ketting met kruisjes. Voor meer informatie kan je me mailen op info@styleliner.nl ! Het was een super gezellige & fashionable avondje. Love, Bo









15 opmerkingen:

  1. Omgggg die sieraden, het legerjasje en het leren jasje vind ik helemaal geweldig!! Heeft ze ook een webshop waar je het op kan kopen of ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, jammer genoeg niet! Ze heeft een eigen winkel bij ons in t dorp, ik kan het altijd voor je halen eef! xoxo

      Verwijderen
    2. Hoe duur is dat legerjasje, weet je dat? xx

      Verwijderen
  2. Wat gaaf zeg! Ik zie allemaal leuke dingen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n kledingparty! Ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh heerlijk zo'n kledingparty! Ik wil die armyblouse, waar kan ik 'm vinden =D?

    ♥ Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit!!
    Nog leuke spullen gekocht....hoe heet de winkel vd vriendin van je moeder

    Ik heb je genomineerd voor the versatile blogger award.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, I Love the bracelets! Great Party!
    Should wie follow each other? <3
    Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee zeg! Zitten ook echt mooie dingen tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heel erg leuk! Als er weer zoiets is, contact me hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke dingen:D
    www.eyecatcheroffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very informative This is going to be way of knowledge for everyone. http://desertleather.com

    BeantwoordenVerwijderen