Pagina's

woensdag 12 september 2012

WISHLIST ZARA

Zara is echt één van mijn favoriete winkels, ik kan er altijd wel iets vinden! Ze hebben veel aparte dingen, die je leuk kan combineren. Ik ga ook wel eens naar de stad om lekker naar de zara te gaan, maar kijk natuurlijk ook vaak op de online shop ! Ik vind dat ze súper leuke dingen hebben & heb een wishlist gemaakt.. Wat vinden jullie van deze wishlist, en welke items wil jij hebben dit seizoen? Love, Bo



WISHLIST ZARA!


- CAMOUFLAGE-OVERHEMD MET STUDS
SHOPPER MET BONT                                
PARKA MET PANTERPRINT COMBI      
SWEATSHIRT MET STUDS                      
ENKELLAARS MET CHELSEA PRINT    


14 opmerkingen:

  1. Ik wil al een hele tijd een nieuwe parka... Dus ik denk wel dat ik eens Antwerpen of Brussel ga onveilig maken in de zoektocht naar het perfecte exemplaar.

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love your blog!!:) i'm following you, visit my blog if you want .)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist ;D
    en leuke blog !
    wil je elkaar volgen ? ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist. Ik vind die jas zo gaaf. Heb een aangepast, maar hij was best prijzig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil het alleemaaallll haha :) Ik heb ook en wishlist van de Zara gemaakt, misschien dat er nog wat leuke dingetjes voor je bij staan :)
    Loves!
    ps; Ik follow je! Hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die military print zo leuk! De blouse is echt prachtig, vooral met de studs. Leuke wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks voor je leuke berichtje. Ik volg jou nu ook :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing selection!
    Gorgeous blog! Following you on Bloglovin and GFC dear, hope you'll follow me back! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat blousje staat vanaf nu ook op mijn wish list, helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die wishlist zorgt ervoor dat mijn eigen wishlist groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat blousje heb ik vandaag gekocht jeuuuj!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen