Pagina's

dinsdag 4 september 2012

STREET STYLE @London

Aller eerst sorry dat ik de laatste tijd weinig heb kunnen bloggen, dit komt ook veel door vakanties en het begin van mijn school. Vanaf nu wil ik weer zoveel mogelijk gaan bloggen! Dus blijf styleliner.nl volgen xo Bo



Zoals jullie weten vind ik streetstyle fotograferen heel leuk om te doen! Ik was bij de Olympische Spelen in London, en heb in London ook gefotografeerd voor jullie. Het was heel leuk om in London te doen, omdat iedereen er daar apart durft uit te zien. Ik hoop dat jullie de foto’s leuk vinden! & wat is jullie favoriet? Love, Bo











6 opmerkingen:

  1. waaaauw super mooi! Dat je dat gewoon durft :D Ik vind de eerste en laatste het leukst! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste is mijn favoriet !

    www.caressaa.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de laatste ook het leukste, al is de voorlaatste ook heel leuk!

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk zeg! Ik vind die laatste heel erg leuk, maar de andere zijn ook top! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kleding, ik vind ze eigenlijk allemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen