Pagina's

woensdag 19 september 2012

SHOPLOG: ROTTERDAM

Ik ben gister een dagje met een goede vriendin naar Rotterdam geweest, wij hadden namelijk een dagje vrij omdat we in Den Haag op school zitten en het prinsjesdag was! Het was echt super leuk en gezellig, en ik zag ook veel leuke dingetjes. Rotterdam vind ik persoonlijk een hele leuke stad om te winkelen! Ik moest nog wel even wat geld apart houden want ga zondag lekker een dagje naar Amsterdam met Eva van FASHIONITY . Maar ik ben wel heel goed geslaagd, en ben blij met me nieuwe aankoopjes. Hoe vinden jullie mijn nieuwe items? Love, Bo





28 opmerkingen:

  1. Die schoenen zijn prachtig! En dat blouseje ! like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Wat een leuke items, I love studs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke aankopen!
    die studs zijn zooo leuk, haha :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Studs studs studs!! Ik ben er ook helemaal fan van. Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhh super leuk meid !! Waar is die tas van????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke aankopen!! En rachtige laarsjes, goed te combineren ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looooove it! Die laarsjes zijn gewéldig! Zin in zondag!!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh heel leuk! Heel veel plezier zondag met Eva!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke spullen! Ik ben helemaal gek op studs!!!


    -True

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen. Je blouse vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke spullen! Ik ben zelf ook nog opzoek naar zo'n blouse met studs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke aankopen! Vanwaar zijn de laarsjes?? Ze zijn echt goreous ♥
    Je hebt er weer een nieuwe volger bij ;)

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die schoenen zijn echt vet leuk! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah studs zijn zo leuk he! Love it, all of it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke aankopen! Dat blousje is echt geweldig (:
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Ik ben verliefd op al je aankopen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt super leuk! Vind alles geweldig! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke aankopen,vooral je laarsjes zijn toppie!x

    BeantwoordenVerwijderen