Pagina's

woensdag 26 september 2012

SHOPLOG: AMSTERDAM

Ik ga vanaf nu om de dag een post plaatsen, dit komt door drukte met school,sport etc. Ik hoop dat jullie lekker blijven kijken,volgen,reageren,mailen,twitteren en nog veel meer. Liefs Bo

Zoals jullie in mijn vorige post hebben gelezen ben ik afgelopen zondag een dagje naar Amsterdam geweest. We hebben uiteraard ook gewinkeld en ben blij met me nieuwe aankopen! Een broek en een super mooie armband van Supertrash waar ik echt heel erg blij mee ben. Ik vond dat ze verder ook nog veel leuke dingen hadden, maar ik moet van mezelf echt gaan sparen dus heb geprobeerd slim te shoppen.Verder heb ik ook nog een leuke broek en t-shirt meegenomen voor mijn broertje (13) die staan helaas niet bij mijn shoplog. Met de broek wil ik nog een outfit foto, die uiteraard snel op styleliner komt! Hoe vinden jullie mijn nieuwe items? Love, Bo







15 opmerkingen:

  1. Superleuk!!! Was echt heel erg gezellig!! Miss you already! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die broek heeft zo'n leuke print! love it
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooie spulletjes! vooral de armband vind ik prachtig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De print van je broek vind ik mooi. Je armband echt prachtig. Goeie keus Bo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Mooie spulletjes. I love SuperTrash!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen, ben benieuwd naar een aanfoto van de broek!

    X. Brenda

    www.givelivelovelife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey! you're bracelet is amazing! really love it! and the pants are so original :) what do you think about following each other?

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige armband, en wat een heerlijke print heeft de broek!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie armband! De broek is ook gaaf :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk!
    mooie blog
    elkaar volgen?
    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk: zeker die broek is echt geweldig. xx

    BeantwoordenVerwijderen