Pagina's

maandag 10 september 2012

PHOTOGRAPHY @ NEW YORK CITY

Ik ben de laatste week van de zomervakantie 6 dagen naar New York geweest, en het was echt heel erg leuk! Het leek wel een film daar, de hele week lang. Ik had soms ook het gevoel 'heb ik dit niet eerder gezien?' terwijl ik er nog nooit ben geweest. Maar het was echt super gaaf en ik wil ook heel graag weer terug! Ik heb veel foto's gemaakt in NYC van bijna alles wat we gezien hebben, I hope you like it! Love, Bo

'BY DAY                                              BY NIGHT'






I HOPE YOU LIKE IT XO

10 opmerkingen:

  1. Ik ben jaloers op je! Nog nooit in NY geweest..erg mooie foto's heb je gemaakt:) en tuurlijk volg ik terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's gemaakt! En omygosh i'm so jealous! Ik wil al jaren naar NYC en als ik dit zie.. dan wil ik nog liever! haha.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof dat je daar geweest bent! New York spreekt echt tot mijn verbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's sweety!

    Super leuk dat je meedoet aan onze SUPER winactie waarbij je een laptop bag twv. 298 euro kan winnen! Nu is het zo dat er een foutje is gemaakt. Je moet op deze link klikken: https://www.facebook.com/MiqueDesign/app_143103275748075 en dan op 'vind ik leuk' klikken, en dan wordt je verder 'begeleid'! Er is dus speciaal een 'app' via facebook gemaakt voor deze winactie! Vergeet dus niet om op die link te klikken en de stappen te volgen, alleen op die manier kan je mee doen!!

    X Fashionity

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaloers!! Lijkt me een super stad :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel erg leuke foto's! De kleuren zijn fantastisch!
    Ik kan me voorstellen dat je soms dacht "dit heb ik al gezien". Als je een even grote SATC addict bent als ik, en af en toe een film ziet, dan heb je al van veel stukken van NY een idee. maar ik kan me voorstellen dat de realiteit nog veel beter is.

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful photos! Wish I could be there right now :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Bo. Een goede indruk van NY.

    Liefs,
    Nanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en leuke blog heb je.
    Check de mijne als je wilt.

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen