Pagina's

vrijdag 14 september 2012

OUTFIT: sporty chic

Ik hou van outfits samenstellen en fotograferen, ik zou later ook graag de mode in willen als stylist! Op styleliner wil ik ook veel outfits gaan posten en ik hoop ook dat dit lukt!
What do I wear?

Een gekleurd rokje, wit blousje & roze clutch van de NewLook.
Grijze trui van Abercrombie&Fitch.
Witte gympen van Allstars.
Licht groen armbandje van een marktje in Spanje.

Ik hoop dat jullie de outfit ook leuk vinden, laat het even weten! Love, Bo



29 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit, alleen persoonlijk zou ik er hakken bij aan doen. :) Het rokje wil ik ook! <3

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauww super leuke outfit!
    Ik volg je! volg je terug?
    liefs, fashionandmenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely amazing look. Love your skirt!!!

    Have a pleasant weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post - Moschino VFNO!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf rokje!

    Fijn weekend.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow so in love with this outfit! it's casual but totally chic!
    very nice blog by the way ;)

    kisses from Russia,
    Juliet

    !!! LEAVE COMMENT AND WIN RAY-BAN ON MY BLOG !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige outfit! staat je erg leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love it! Ik hou van jouw kledingstijl lievie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk rokje heb je aan! Bij de New Look hebben ze altijd wel leuke dingetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    http://agirlslifestyle.wordpress.com/2012/09/14/liebster-award/
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou heel erg van sweaters en de grijze die jij draagt is echt super :)
    Leuke outfit, Bo!

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaa dat rokje is echt leuk! <3 en leuke outfit heb je ermee gemaakt!

    xoxo
    www.thefashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk rokje! Ik vind dat je hem ook leuk hebt gecombineerd!
    Ik volg je! (:
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gecombineerd dat rokje met die trui erover en
    nog het kraagje van de blouse als detail. Super look!

    LIEFS BO,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    P.s. heel erg bedankt voor al je leuke reacties & het volgen,
    ik volg je nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk rokje! En ik hou wel van die schoolgirl look met zo'n trui en blousje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk die trui over die blouse! Gave outfit :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg je terug, dat rokje is nice! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die trui moet ik echt hebben! LOVEIT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super tof gecombineerd! Ik vind je rok echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit! Het rokje matcht mooi met de clutch. Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou van je rokje! En de All Stars natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat rokje is echt leuk! Heb je goed gecombineerd :D
    ik volg je nu!

    xo
    http://Cwithoutshoes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thanks ! I like your outfit !

    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen