Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

SPOTTED @ AIRPORT : MUCHO GUSTO JACKET



Ik vloog ongeveer drie weken geleden naar Spanje toe vanaf schiphol. Ik was net door de douane heen en zag een vrouw lopen in het super gave jasje van mucho gusto. Dit jasje is al heel bekend van veel bekende Nederlandse dames. Dat zijn onder andere Danie Bles, Sylvie van de vaart, Nikki plesse, Chantal janszen en Nicolette van Dam. Toen ik deze dame zag lopen kon ik het niet laten om te vragen of ik een foto mocht maken van haar jasje, en ik heb het toen ook gevraagd. 




Ze droeg dit jasje gewoon met een spijkerbroek, sneakers, leuke top en een grootte Louis Vuitton tas.  Vinden jullie dit jasje ook zo leuk? xoxo, Bo

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het fantastisch. Je kan het op zoveel verschillende manieren stylen en het zorgt er voor dat een iets ernstiger outfit meteen wordt opgefleurd.

    Liefs,
    Juliana

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf jasje! Zeker een gevalletje van 'travel in style' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank u sweetie;* I really adore your blazer<3 It's so amazing;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's not my blazer, I spotted it at the airport! But I really like it , it's amazing!!!! :)

      Verwijderen
  4. I loooove this jacket, it's so colorful, cute and fun :)
    Have a nice day
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry, I don't understand the text - is this jacket yours? where is it from? it's amazingly beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey! No , anybody wear this at the airport! And I make à picture of it. It's from 'Mucho Gusto' xoxo

      Verwijderen
  6. Staat bij mij op mijn website! Bij gespot! Heb de maakster! :-) www.styleforyou.nl
    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen