Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

AFW: SHOW TONY COHEN







Doordat ik de dag na de show gelijk op vakantie ging kon ik pas laat mijn artikel over de Amsterdam fashion week erop plaatsen, hier baalde ik zelf ook erg van want wilde jullie heel graag laten weten hoe mooi, leuk, gaaf en geweldig het wel niet was. Als je mijn vorige post heb gelezen weet je dat ik nu weer lekker terug ben.
De show van Tony Cohen was echt heel erg mooi om te zien, en echt een ervaring. De kleding was erg mooi en de modellen liepen stuk voor stuk ook heel goed. De show zal waarschijnlijk ook op zijn eigen site komen www.tonycohen.nl en op de online shop kun je zijn kleding o.a. kopen. Ik heb geprobeerd om foto’s te maken tijdens de show, maar niet veel foto’s zijn gelukt omdat mijn camera niet snel genoeg scherp stelde.. Ik heb natuurlijk ook nog foto’s van mijn outfit tijdens de show, dat was een jurkje van de Jacky Luxury collectie.

Ik hoop dat jullie nu een goede indruk krijgen van hoe het was, en de streetstyle komt er ook zo snel mogelijk op. Love, Bo

8 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit! Hele gave outfit, ik ben fan van je rokje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat een rokje met top was maar het is een jurkje. Super leuk! Staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jurkje chick!
    ZOnde van je camera dat die niet optijd scherp werd..
    Hoe kwam je aan z'n te gekke uinodiging..

    Check mijn nieuwste blogpost en laat een reactie achter...

    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, optijd mailen met blogvermelding etc. Was echt super! Ga je blog bekijken liefs

      Verwijderen
  4. love your outfit and nails!

    come say hello-
    www.stylemailbox.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk rokje!
    www.eyecatcheroffashion.blogspot.com

    Ik volg je nu!
    Follow me back

    BeantwoordenVerwijderen