Pagina's

maandag 17 september 2012

MY OWN CARDS

Met volle trots laat ik jullie mijn eigen kaartjes voor styleliner zien! Ik ben er super blij mee, en vind dat ze heel mooi zijn geworden. Mijn Tante is erg goed in design, foto's bewerken etc. en heeft deze kaartjes voor mij gemaakt, en het had echt niet beter gekund! Ik wil mijn kaartjes goed gaan gebruiken voor bijvoorbeeld streetstyle, photography en als ik het met iemand over mijn blog heb kan ik die altijd meegeven. Ik heb er gelijk 500 besteld dus dat gaat vast goed komen! Ik heb mijn kaartjes op www.vistaprint.nl besteld, en het is zeker een aanrader want ze leveren heel snel en de kaartjes zien er super goed en professioneel uit.Verder kreeg je er ook een gratis stempel bij.
Ik ben super benieuwd wat jullie ervan vinden! Laat het even weten. Love, Bo




13 opmerkingen:

  1. Wow, wat een gave kaartjes! Ik vind het ontwerp echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your cards!! look stunning! Te parece si nos seguimos mutuamente? www.shineonbyandrea.blogspot.com Pd Tienes twitter? el mío es @shineonbyandrea!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat gaaf! Ook een heel mooi design. Je bent een mega geluksvogel met zon tante ;-)

    Liefs, Judith
    My own vogue world

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk ontwerp. Geeft heel goed weer waar het over gaat :)
    Daar maak je vast een goede eerste indruk mee en gaat de persoon in kwestie zeker een kijkje nemen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! Ze zien er ook professioneel uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk! die van mij moeten nogsteeds naar de drukker xD

    xx
    Jenny / Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super en wat leuk gedaan ook! Bedankt voor je leuke reactie trouwens! Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof! Ze zien er heel erg leuk uit.

    Liefs,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaartjes!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebsteraward
    voor meer informatie: kijk op mijn blog. fashionandmenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg handig..
    Moet ik ook maar is gaan aanschaffen...
    Mooi ontwerp, hoeveel koste het, 500 !!! Je kan mijn blog weer volgen via gfc...

    Check my nieuw blogpost en laat een reactie achter...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf, leuk dat je er een stempel bij krijgt
    Ga ze ook bestellen! Ben door al m'n visitekaa kaartjes heen!

    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    April
    http://freakdelafashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen