Pagina's

maandag 24 september 2012

I LOVE AMSTERDAM!

Gister was echt een hele leuke dag, ik ging een dagje naar Amsterdam met een goeie vriendin Eva van fashionity ! En het was echt super leuk en heel gezellig. We hebben veel gelachen, geshopt, mensen gekeken en lekker gegeten. Ik hou erg van Amsterdam, iedereen kan daar heerlijk zichzelf zijn en aandoen wat hij of zij wilt en dat vind ik heel leuk. Ik heb ook leuke dingen geshopt, en er komt deze week zeker ook nog een Shoplog! We gingen allebei apart naar amsterdam met de trein en gingen samen toen gelijk de stad in. Het was in één woord super! Love, Bo





12 opmerkingen:

  1. jullie zien er allebei leuk uit! vooral je jasje is leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je terug babe...
    Ben erg benieuwd naar je nieuwste blogartikelen.

    Gaaf jack!!

    BYe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amsterrdam is idd super! Wat zien jullie er ge-wel-dig uit! Echt bloggers on tour:) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een ontzettend leuke blog zeg! En ik vind je jasje helemaal geweldig. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niceeee photos!

    gret blog <33

    xoxo
    http://mynameisglenn.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto's! amsterdam is een leuke stad, lekker geshopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful look!
    i like your jacket, shorts, shoes!everything

    BeantwoordenVerwijderen