Pagina's

vrijdag 10 augustus 2012

WINACTIE ZOLA JEWELRY


Hi allemaal,
Nu iets nieuws en super leuks op www.styleliner.nl namelijk een WINACTIE!!
Ik wil dit vaker gaan doen, maar om te beginnen is er gelijk een hele leuke winactie.
Wat is er te winnen??
2 te gekke armbandje van de webshop Zola Jewelry. In de kleur turquoise.



Wat moet je doen om deze te winnen?

-          ZolaJewelry volgen op twitter ( klik hier )
-          ZolaJewelry liken op facebook ( klik hier )
-          Styleliner volgen op twitter (klik hier )

Wat kan je doen om extra kans te maken?

-          Deze tweet plaatsen: Doe ook mee aan de winactie via @Style_liner www.styleliner.nl om 2 te gekke armbandjes te winnen van @ZolaJewelry !! Ik doe al mee !!
-          Style liner volgen via GFC !

Wat moet je niet vergeten!

Niet vergeten in een reactie je E-MAIL achter te laten, zo kan ik je mailen als je hebt gewonnen. En vergeet ook niet in de reactie achter te laten wat je er allemaal voor heb gedaan om dit te winnen!!

ZolaJewerly












ZolaJewerly maakt zelf de sieraden, dit zijn vooral armbandjes maar er zijn ook oorbellen en legging’s te vinden. Ze is nog niet lang bezig en sieraden maken is een hele erge hobby geworden. Ze koopt alles zelf in en gaat aan de slag, en maakt de leukste fashionable dingetjes. Je kunt zelf ook kleuren bij elkaar kiezen en ze maakt ze helemaal voor jou. Zo heb je een ‘echte eigen’ van ZolaJewerly!


Tot wanneer?

De winactie loopt vanaf vandaag vrijdag 10-08-12 tot en met vrijdag 17-08-12 , ik zal dan die avond de winnaar loten! Probeer tussen deze tijd alles te hebben gedaan om deze leuke winactie te winnen.


Succes, en ik hoop dat jullie het leuk vinden!

 Love, Bo

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn idd te gekke armbandjes. En een goeje tip voor de website; zal ik zeker af en toe bekijken!
    Heb dus ook zonder twijfelen meegedaan aan de wedstrijd en alles braaf gevolgd en geliked, en ik volg je al langer dan vandaag via GFC :-)

    Liefs,
    Juliana

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be
    juliana.blogt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke armbandjes. Ik heb Zola Jewelry geliked en ik heb hun pagina ook gedeeld op facebook en ik volg ze ook op Twitter. Ik volg Styleliner ook op Twitter. En ik heb natuurlijk om extra kans te maken nog even een tweet verzonden. Ik vind het echt een hele leuke actie en veel succes met de actie.

    xxx Jolien

    Jolienagema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk armbandjes zeg! Ik doe ook mee en zal mijn vrienden op de hoogte brengen.
    Ikvolg jullie al op twitter en zal zodirect ff een tweet plaatsen en aanraden via google.
    Veel succes keep opthhe good work! Leuke site!

    XoXo
    Carlito00
    sarenahel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke actie van jullie ik doe mee!

    mirandalwd@gmail.com

    Groetjes
    @mirandastweets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi!
    Wat een te gekke actie! Wauw!
    Ik vind de kleur blauw echt super gaaf!
    Ik heb Zola Jewelry geliked op facebook en gevolgd via twitter! En op extra kans te maken heb ik ook de tweet verzonden via twitter. :-)

    Mijn e-mail is: joelle_vs@hotmail.com

    Liefs Joëlle,
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En Styleliner volgde ik trouwens al via twitter! ;-) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supeeeeer leuke armbandjes! Die kleur is ook echt WAUW!

    ♥ Ik volg ZolaJewelry op twitter (via @evalovesfashion)
    ♥ Ik heb ZolaJewelry op facebook geliked
    ♥ Ik volgde jou al op twitter

    ♥ Tweet geplaatst, heb alleen wel een slotje dus ZolaJewelry kan de tweet misschien niet lezen. Maar jij wel, want jij volgt mij ook!
    ♥ Ik volg Styleliner met GFC!

    Fingers crossed ♥♥♥

    xxx Eva
    www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH! Bijna vergeten.. Mijn email adres: evalovex@hotmail.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk!
    xvicc@hotmail.com
    Ik heb alles gedaan wat ik moest doen, voorderest heb ik qua extra styliner gevolgt op gfc

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt hele schattige en gave armbandjes. En vind de actie heel leuk bedacht.
    Heb natuurlijk netjes alles gevolgd en geliked!

    Dikke kus loveeee

    Phebee

    'pheetje.steek@Hotmail.com '

    BeantwoordenVerwijderen