Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

STREETSTYLE: amsterdam fashion week

www.lizacloe.com



Ik hou heel erg van foto’s maken en het is echt een hobby van mij geworden.En daarom is er een nieuwe categorie bijgekomen, namelijk streetstyle. Ik vind het altijd zo leuk om te kijken hoe mensen eruit zien en wat ze allemaal voor leuks aan hebben. Ik ben zo op het idee gekomen om nu streetstyle te fotograferen. En natuurlijk was ik mijn camera echt niet vergeten mee te nemen naar de Amsterdam fashion week. De mensen zagen er allemaal leuk uit en hadden iets apart. Ik heb heel veel foto’s van de fashionable mensen daar gemaakt voor jullie, ik hoop dat jullie het leuk vinden xoxo, Bo

(click op read more om alle foto's te zien)







www.lararosestyle.com






Dit is de streetstyle voor en na de show van TonyCohen tijdens de Amsterdam fashion week. I hope you like it. Love, Bo

8 opmerkingen:

  1. Wauw, die eerste vooral! Super leuk dat je Streetstyle fotografeert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk dat je dit fotografeert! De eerste is mijn favoriet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit..Leuke blog heb je meid
    Mooie foto's!!!

    Check mijn nieuwste blogpost: Zara herfst musthaves en laat een reactie achter...
    Bye Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the blog, followed! would you guys mind checking mine out? maybe we could follow each other?

    xoxo
    diamondanchorss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits gespot! Ja hoor, I love it!

    Liefs,
    Juliana

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! ik weet niet of je het al wist maar het meisje met de neon clutch en ketting is Lara Rose van http://www.lararosestyle.com/ :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, ik had haar kaartje gekregen en net weer even opgezocht! Zal der link er ook bij plaatsen! Bedankt , ik volg jou blog echt super!

      Verwijderen
  7. Leuke foto's/outfits!!! :)
    http://jolenesfashiondiary.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen